WSPÓŁPRACA INDYWIDUALNA

Zajęcia indywidualne 

Regularne spotkania stacjonarne na terenie Warszawy lub online. Latem istnieje możliwość treningu na świeżym powietrzu. Kontakt na żywo z trenerem zapewni wysoką jakość zajęć oraz zmotywuje i ułatwi systematyczną pracę.

Plan treningowy 

Opracowanie spersonalizowanego planu treningowego pod konkretną osobę na podstawie szczegółowego formularza i określonych celów. Zaleca się trenowanie jednym planem ok 6-8 tygodni.

Online coaching

To prowadzenie i nadzór w procesie realizacji Twoich celów treningowych.  Doskonała propozycja dla osób spoza Warszawy lub takich, które nie mają problemu z samodzielnymi treningami. Obejmuje zajęcia indywidualne, zajęcia grupowe online, ułożenie planu treningowego + modyfikacji, pracę własną pod nadzorem, dokumentację postępów, wsparcie w procesie. 

  • wypełniasz szczegółową ankietę
  • ustalamy Twoje cele
  • otrzymujesz ode mnie opracowany dla siebie plan treningowy
  • pierwsze spotkanie odbywa się online lub na sali żeby nauczyć Cię poprawnego wykonywania ćwiczeń i uczulić na błędy
  • kolejne treningi wykonujesz sam ale masz możliwość konsultacji w dowolnym momencie
  • robimy 2 dokumentacje w postaci zdjęć: na samym początku przed rozpoczęciem pracy i po miesiącu 
  • po określonym czasie ( to określamy w planie treningowym) spotykamy się online lub stacjonarnie żeby zmodyfikować ćwiczenia, dodać progresje, zwiększyć liczbę powtórzeń itp. 

ZAJĘCIA GRUPOWE

Stretching online

Zajęcia odbywają się we wtorki i środy w godzinach 18:00- 19:00. Pracujemy na zasadzie wideokonferencji przez platformę zoom. Po zajęciach wysyłam nagranie dostępne przez tydzień. Każde zajęcia są poświęcone wybranym partiom ciała, pracujemy w kolejności: szpagaty podłużne, szpagaty poprzeczne, plecy. Poza ćwiczeniami rozluźniającymi, są także elementy jogi, wzmacnianie i stabilizacja. Zajęcia są odpowiednie dla zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych- każdy dostaje wariant dla siebie.

Więcej o zajęciach w zakładce FAQ.

Produkty

Stretching dla początkujących. Od zera!

 

Jest to nagranie z 5-godzinnego kursu stretchingu od podstaw dla dorosłych, który odbył się na żywo.

Kurs jest podzielony na 5 dni podczas których poznajmy ćwiczenia i ich technikę na wszystkie partie ciała.

Dzień 1- tylna taśma (skłon do nóg)

Dzień 2- tylna taśma, zginacze bioder, m. czworogłowe (szpagaty podłużne)

Dzień 3- otwarcie i mobilizacja bioder, przywodziciele, pośladki (szpagaty poprzeczne)

Dzień 4- gięcie i wzmacnianie …

Follow by Email
Instagram